
Fotografia aranżacyjna - kiedy liczy się kontekst
Zdjęcia aranżowane, sytuujące się pomiędzy informacyjnym i naznaczonym konkretem packshotem, a pełną kontekstu, sugestii i emocji fotografią reklamową – to doskonały sposób na opowiedzenie o produkcie czegoś więcej, pokazanie przedmiotu w kontekście i nawiązanie relacji z potencjalnym nabywcą. Fotografia aranżacyjna jest wyjątkowo ekspresyjnym dopełnieniem obrazu prezentowanej rzeczy. Dzięki umieszczeniu przedmiotu w naturalnym tle nie tylko lepiej kreśli jego rzeczywiste rozmiary, pokazuje strukturę i właściwości materiału, ale i podpowiada sposób wykorzystania, korzyści wynikające z użytkowania czy nastroje towarzyszące posiadaniu.
Fotografia aranżacyjna świetnie współgra ze zdjęciami typu packshot i ujęciami detali – wspólnie budując wyjątkową, unikatową opowieść o produkcie. Dzięki temu fotografowany przedmiot staje się bliższy, łatwiej go „dotknąć”, znaczenia nabiera nie tylko wygląd i szczegóły techniczne, ale również styl i charakter produktu. Taki sposób prezentacji jest aktualnie jedną z najskuteczniejszych metod sprzedażowych, odwołaniem nie tylko do wiedzy, ale i emocji klientów. Dlatego planując zwiększenie ilości nabywców w sklepie e- commerce, poprawę widoczności strony czy intensyfikację obecności w mediach społecznościowych, sięgnij po zdjęcia aranżowane. A my wykonamy je dla Ciebie perfekcyjnie!
Fotografia aranżacyjna, jaką tworzymy, to zdjęcia pełne sugestywnego przekazu, zwiększające atrakcyjność oferty i wartość handlową towarów i usług. Na potrzeby niewielkich sesji przedmiotów – zarówno małych, jak i wielkogabarytowych – posiadamy magazyn własnych teł i detali do tworzenia wyjątkowych, unikatowych aranżacji. W razie potrzeby oferujemy również możliwość przeprowadzenia sesji plenerowych w atrakcyjnych miejscach i niezwykłych, naturalnych sceneriach. Pamiętając przy tym, by to produkt klienta odgrywał zawsze główną rolę, nawet na najbardziej wyszukanych fotograficznych kompozycjach.