Zaznacz stronę

Zastanawiacie się w Waszej firmie, jak najlepiej pokazać klientowi produkt, by dostarczyć mu wyczerpujących informacji. Przemyślcie obok materiałów zdjęciowych i tekstowych także obraz filmowy. Na przestrzeni lat trendy się zmieniają. W tym procesie nie chodzi tylko o modę, ale o skuteczność przekazu, która zmienia się, bo zmienia się nasz odbiorca i jego potrzeby. Dlatego warto te trendy obserwować i adekwatnie do nich budować swoją formę przekazu sprzedażowego. Teledyski reklamowe, spoty, klipy mogą mieć różny charakter: – teledysk produktowy – gdy chcemy zaprezentować dokładnie nasz produkt, zapoznać klienta z nim i pokazać go w działaniu – teledysk instruktażowy – gdy chcemy oswoić klienta z produktem, pokonać barierę oporu wynikającą z tego, że nasz klient nie wie, jak go użyć czy obsłużyć – teledysk reklamowy – gdy produkt czy usługa jest w tle, a uwagę widza przyciąga historia i jej emocja – teledysk promocyjny – gdy chcemy zwrócić uwagę na argument niższej ceny. Takich kategorii można stworzyć więcej i warto to robić, by w ten sposób naprowadzić się na przemyślane i dobrze zaprojektowane działania w procesie sprzedażowym. Bo warto wyróżnić swoją firmę spójnym wizerunkiem, konsekwentnym sposobem komunikacji, miłą atmosferą oraz wyczerpującą i estetycznie podaną informacją.

Powodzenia!

… a chętnych na zdjęcia produktowe, studyjne, packshoty oraz teledyski zapraszamy do naszej agencji reklamowej w Lesznie lub poprzez maila: info@medialne-centrum.pl

 

#reklamowy #produktowy #packshoty #zdjeciareklamowe #reklamaleszno #agencjareklamowaleszno #teledyskreklamowy

 

PS: Na koniec chętnie opowiemy Wam jeszcze o samym produkcie, bo nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie podzielili się tym, co nas zachwyca. Baaaardzo nam jest dobrze, gdy możemy kręcić filmy o naprawdę fajnych i użytecznych produktach. Przetestowaliśmy dezynfekujące lampki ultrafioletowe InnoGio. Są wygodne, poręczne, idealne do torebki i stosowania poza domem. 🙂 🙂