Zaznacz stronę

– nazwa – niech energetyzuje nie tylko potencjalnych klientów, ale także Was. Bądźcie z niej dumni, identyfikujcie się z nią. Niech nazwa Waszej Firmy rozpoczyna przekaz informacji na temat rodzaju produktów, usługi czy zaciekawi adresata

– logo – fajnie, jeśli Wam się podoba, ale efekt estetyczny to nie wszystko. Oprócz tego, koniecznie przetestujcie koncepcję logotypu na wizualizacjach: papieru firmowego, wizytówki, banneru, w internecie – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Niech będzie czytelne i uniwersalne, niech zachęca do kontaktu z Waszą firmą. Pamiętajcie, by przy okazji opracowania logotypu, wybrać główne motywy, czcionki i kolory

– www – stwórzcie koncepcję, dobierzcie ilość zakładek i teksty, zbudujcie bazę zdjęć, zastanówcie się także, w jaki sposób ją wdrożycie, czyli jak opowiecie o niej światu

– komunikacja – zastanówcie się, w jaki sposób Wasi potencjalni klienci Was spotkają. Im więcej punktów styku, tym lepiej. Wybierzcie media, gdzie będziecie systematycznie aktywni: Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest? A może Tic Tok lub wizytówka Google?

– sposób mierzenia – ustalcie, zaplanujcie i zaprojektujcie wnioski w postaci zadań (inaczej jest ryzyko, że ten punkt zacznie się rozmywać). Temat mierzenia jest bardzo ważny. Znajdźcie narzędzie, którym będziecie regularnie sprawdzać, ile osób faktycznie na Was trafia, ile osób reaguje na Wasze działania marketingowe, reklamy. Zmierzcie efekt Waszych działań. Policzcie wchodzących do Was klientów oraz klientów powracających, reagujących na Wasze maile

– zoptymalizujcie przychód po pół roku od rozpoczęcia działalności. Czy na pewno strona przychodu, kosztów i dochodów spotyka się w korzystnym dla Was punkcie? Po pół roku, jeśli w Waszej firmie wciąż trwa sytuacja startowa, warto zastanowić się, co można zmienić lub które działania przekierować na inny tor, by jednak efekty okazały się zadowalające.

Powodzenia!