Tworzycie właśnie z agencją interaktywną nową stronę internetową dla firmy? Chcielibyście, żeby Wasza nowa strona www była nowoczesna i lekka, a przy tym responsywna?

Zwróćcie uwagę przy tym na jeszcze jeden aspekt: intuicyjność strony internetowej.

Zaprojektujcie stronę www dla firmy tak, by poruszanie się po niej było dla klientów przyjemne i czytelne.

 

Oto kilka podpowiedzi, jak taki cel osiągnąć:

  1. Zastanówcie się nad celem Waszej strony www, odpowiedzcie sobie na pytanie, co ma zrobić Wasz klient po lekturze strony, w jaki sposób może na stronie podjąć dalsze działania, mające bezpośredni wpływ na Wasz biznes.
  2. Stwórzcie czytelny układ, w którym to, co najważniejsze będzie rzucało się w oczy.
  3. Podzielcie tekst na akapity, zastosujcie punktory, pogrubienia.
  4. Napiszcie teksty ciekawie i adekwatnie do potrzeb grupy odbiorców.
  5. Poprowadźcie swoich klientów według określonego planu, by zakończyli podróż po stronie w miejscu, gdzie zaplanowaliście.
  6. Użyjcie spójnej kolorystyki, czcionek, ładnych zdjęć.
  7. Nie zapomnijcie o mocy infografik, które podkreślą przekaz zawarty w tekstach, ofercie oraz zdjęciach produktów.
  8. Zadbajcie o szybkie ładowanie Waszej strony. Optymalny czas to kilka sekund.
  9. Postawcie na minimalizm – to on jest aktualnie wyznacznikiem nowoczesności.
  10. Zadbajcie o to, czego nie widać. Zoptymalizujcie swoją stronę pod kątem wydajności, bezpieczeństwa. Pamiętajcie, by kod strony był jak najprostszy, a wszystkie grafiki odpowiednio nazwane.

 

Ile kosztuje projekt strony www i realizacja?

Oferty na wykonanie strony internetowej dla firm są bardzo różnorodne. Ceny u freelancerów zaczynają się od kilkuset złotych, ale upewnijcie się, czy spełnią one Wasze oczekiwania i czy cena zawiera wszystkie usługi, na których Wam zależy. Przemyślcie także na początku kwestie dalszych działań marketingowych, związanych z pozycjonowaniem. Przygotowanie strony pod skuteczne pozycjonowanie jest częścią usługi tworzenia strony www. Proponujemy przygotować się na start na cenę ok. 2000 zł netto, która będzie rosła w zależności od:

– stopnia rozbudowania strony internetowej

– jakości materiałów graficznych i fotograficznych, którymi dysponujecie

– dostępności domeny, hostingu i efektów dodatkowych.

 

Powodzenia! 🙂