Zaznacz stronę

Lato w pełni zachęca do wakacji, odpoczynku i podejmowania słonecznych aktywności. Niewygodna będzie więc nasza propozycja, by rozpocząć rozmyślania na temat kalendarzy 2021.

Jednak wczesną jesienią paradoksalnie w branży reklamowej zamyka się temat kalendarzy książkowych – kończą się okleiny, wkłady, psują się maszyny, terminy się wydłużają. Na niektóre wybory robi się za późno.

Kalendarze warto rozdawać najpóźniej w listopadzie. Trzeba zamówić je a zatem ok. 2 miesiące wcześniej, żeby w październiku były gotowe. Zamawiając kalendarze książkowe do końca lipca, można liczyć na rabaty. Żeby jednak zamówić kalendarz reklamowy pod koniec lipca, warto przemyśleć koncepcję już teraz:

– ile sztuk?

– jakie kolory, grafiki i czcionki?

– jakie hasło na kolejny rok?

– co do tego?

– w jakiej formie i opakowaniu?

 

Kalendarze książkowe w pewnych branżach są bardzo wyczekiwane oraz wśród tych osób, które nie lubią elektronicznych form planowania. Jeśli jednak Wasi Klienci preferują narzędzia online, a chcielibyście ich obdarować narzędziem, które będzie dla nich użyteczne, można pomyśleć o notesach, o eleganckiej oprawie i neutralnym środku.

 

Na koniec: jak zawsze polecamy realizować: spójną całościową i przemyślaną koncepcję, w której przygotowaniu chętnie pomożemy. 🙂 🙂