Zaznacz stronę

Jak się reklamować?

Aktualny trend marketingowy zachęca firmy do podejmowania różnorodnych aktywności w sieci. Warto wybrać kilka kanałów i publikować tam ciekawe treści, którymi mogą zainteresować się Wasi potencjalni Klienci. Kanały powinny być dobrane do Twojej branży, bo nie zawsze najpopularniejszy: Instagram czy YouTube będą idealną platformą dla Waszej branży. Czasem trzeba skręcić w typowo biznesowe media, takie jak LinkedIn lub specjalistyczne, dedykowane Waszym tematom, jak Wedding.pl w branży ślubnej.

Jedne media i sposoby reklamowania sprawdzą się w przypadku firm lokalnych, a inne będą dedykowane firmom o szerszym zasięgu.

Zawsze jednak warto mieć dopracowaną i na bieżąco aktualizowaną wizytówkę Google.

 

Pamiętajcie, by używać tego samego logotypu, czcionek, kolorów i wciąż poszerzanej bazy zdjęć. Twórzcie spójny wizerunek, który będzie się kojarzył tylko z Wami.

 

Zmieńcie myślenie o reklamie:

aktualnie nie warto przemawiać jedynie z pozycji Sprzedawcy konkretnych produktów. Warto dzielić się tematami okołobranżowymi, wiedzą, doświadczeniem, ciekawostkami. Warto tworzyć markę, która wzbudza zaufanie Waszych odbiorców. A w tych wszystkich tematach, tworzyć przyjazną Klientom ścieżkę dostępu do Waszej oferty.