Zaznacz stronę

Jeśli zdecydowaliście o stworzeniu strony internetowej dla Waszej firmy, warto przygotować plan działania.

Jeśli oprzecie realizację strony na niekompletnie przygotowanych materiałach, wtedy Wasz wykonawca nie będzie mógł precyzyjnie wycenić zlecenia i dobrać takich narzędzi, które spełnią wszystkie Wasze wymagania.

Jeśli natomiast od początku będzie znał zakres, wtedy sprawniej zrealizuje Wasze zlecenie.

Na początek, stwórzcie kompletny zbiór materiałów i wytycznych. Będą potrzebne:

– logo, czcionki, kolory, motywy graficzne i zdjęcia, które stosujecie w Waszej firmie

– teksty do poszczególnych zakładek

– hasła dostępu, jeśli macie już domenę i hosting

– słowa kluczowe, którymi posługujecie się w działaniach marketingowych Waszej firmy

– przykładowe strony internetowe, które Wam się spodobały.

Jeśli nie macie możliwości przygotowania wszystkich tych punktów, nie martwcie się, Wasz wykonawca pomoże lub opracuje dla Was te materiały, tylko będzie musiał trochę lepiej poznać Waszą firmę i branżę, w której funkcjonujecie.

 

Może Was kusić  podejście przekazania wykonawcy tylko części materiałów, by zobaczyć, jak wyjdzie. Ale takie podejście wiąże się z następującymi zagrożeniami:

– wykonawca nie będzie znał zakresu prac, a więc nie będzie mógł precyzyjnie wycenić i przygotować narzędzi do wykonania strony

– Wasza koncepcja będzie pływająca, niespójna, ponieważ narazicie się na zmianę planów co do zawartości.

Powodzenia!