Zaznacz stronę

Zajmijmy się w tym miejscu zagadnieniem drugiego etapu pozyskiwania klienta. Wyobraźmy sobie, że znaleźliśmy już potencjalnego zainteresowanego. Wiemy, że ma potrzeby, na które może odpowiedzieć nasza oferta. Dochodzi do rozmowy, spotkania lub zwyczajnego przesłania oferty na zapytanie.

Chcielibyśmy podzielić się tutaj pewną radą:

-odpowiadając na zapytanie klienta, skoncentrujcie się w dalszym ciągu na potrzebach i kliencie, a nie na prezentacji swojej firmy i oferty.

Opowiedzcie o Waszych produktach i usługach przez pryzmat korzyści wynikających z ich użytkowania.

Opowiedzcie o ich realnych cechach i zrównoważcie ten stonowany opis rewelacyjnymi zaletami.

Jeśli jesteście świadomi wad, niedoskonałości Waszych produktów czy usługi, wspomnijcie o tym i wyjaśnijcie, że te mankamenty nie mają większego znaczenia i natychmiast zrównoważcie je plusami.

Wracając do I etapu pozyskiwania klienta, a właściwie jego poszukiwania; zainteresujcie potencjalnych nabywców w taki sam sposób: skupiając uwagę na ich potrzebach, a nie na swojej ofercie.

Powodzenia!

 

🙂