Jeśli jesteście marketerami w firmie, Waszą rolą nie jest jedynie wsparcie działu sprzedaży, ale także kreowanie filozofii sprzedaży produktu czy kolekcji.

Poszukujecie wsparcia Waszej strategii marketingowej w dziale gadżetów promocyjnych czy inaczej nazywając: giftów personalizowanych?

Oto kilka naszych sprawdzonych rad:

  1. Zdefiniujcie Waszego odbiorcę – płeć, wiek, status
  2. W jakich okolicznościach odbiorca Waszego gadżetu go otrzyma? Czy będzie to początek spotkania czy upominek okolicznościowy związany ze świętami, zrealizowaną transakcją czy poznaniem się? A może otrzyma go na evencie?
  3. Gdzie odbiorca Waszego prezentu ma docelowo używać gadżetu? W pracy czy prywatnie?
  4. Wybierzcie gadżety ciekawe, oryginalne, inne niż standardowe propozycje i przede wszystkim dobre jakościowo. Bo ostatecznie jakość w dłuższym terminie przydatności zadecyduje o wrażeniu Waszego klienta.
  5. W trakcie poszukiwań, napiszcie o tych szczegółach agencji reklamowej, która wesprze Wasze działania ofertą. Dzięki tej wiedzy będzie mogła zaproponować ciekawe rozwiązania, które wyróżnią się większą celnością.

 

 

Na koniec życzymy Wam udanego budowania trwałych relacji i lojalnej sieci partnerów biznesowych!